Apģērbs un inventārs
29.06.2017Riga Open turnīra laikā mēs ievērojām, ka spēlētāji un treneri valkāja cepurītes un kreklus ar šādu logo, kur Nike „ķeksīts” atrodas laukuma/korta iekšpusē. Šajā gadījumā laukums/korts nav uzskatāms par dizainu/dizaina elementu, tādēļ, lai noteiktu faktisko reklāmas zīmes izmēru, ir jāmēra viss logo, ieskaitot arī laukumu/kortu.
Turnīra laikā radās vēl kāds jautājums, proti, kā būtu jāuztver uz apģērba esošais uzraksts “Just do it”? Lēmums ir sekojošs – “Just do it” ir uzskatāms par ražotāja logo un tas drīkst būt izvietots tikai ražotāja logo izvietošanai paredzētajās vietās. Tāpat ir jābūt ievērotiem noteiktajiem izmēra ierobežojumiem. Ņemot vērā visu iepriekš minēto, šāds apģērbs nav atļauts ne profesionālajās, ne junioru sacensībās.